Strony: Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Moim zdaniem doskonale sprawdza się Redmine http://bit.ly/18k8KcO Poprzez dodawanie nowych modułów system rośnie razem z firmą. Dedykowane serwery są dość drogie dlatego wybraliśmy edycję Best.net. Wdrożenie i używanie systemu nie sprawia problemu nawet laikom.
Offline
Myślę, że możesz zacząć od takiego za około 400 PLN, który ma sporo funkcjonalność, pozwala na zarządzanie firmami i kontaktami, można planować zadania i współdzielić w zespole oraz zapisywać historię działań, jest biblioteka dokumentów i plików, ma fajne dodatki np. na telefon android my z niego korzystamy, choć teraz już z tej wyższej wersji, bo posiada zarządzanie ofertami, czyli robisz fajne kalkulacje sprzedażowe, ale najważniejsze abyś zadał sobie pytanie - w czym mam ci pomóc? czego oczekujesz po zainstalowaniu takiego CRM?
Ostatnio edytowany przez Konrad (2014-12-02 15:33:38)
Offline
Dla małej firmy takiej jak moja (8 pracowników) 400zł to zdecydowanie za dużo. W najniższym pakiecie (za 100 zł) dostałem 20GB na dedykowanym serwerze. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie - nie muszę martwić się backup’em danych, ponieważ dostawca systemu robi to za mnie.
Offline
a ja polecam po prostu miniCRM.pl
Ostatnio edytowany przez Piotrek (2015-01-23 01:13:49)
Offline
Doskonale sprawdza się jako narzędzie do komunikacji - zarówno wewnątrz firmy, jak i z podmiotami zewnętrznymi. Jest doskonałym narzędziem do monitorowania efektów i czasu pracy. Jego wdrożenie oraz używanie nie sprawia żadnych trudności, nawet osobom niespecjalnie znającym się na obsłudze komputera.
Offline
To kwestia indywidualnych oczekiwań co wybrać. Taki,który odpowiada funkcjonalnie, graficznie i cenowo. Polecam nasz produkt 4HERO 4hero.pl
Offline
Nasza firma zatrudnia 3 osoby, jaki CRM wybrać? Myślimy nad jakimś onlineowym rozwiązaniem.
Najlepszy będzie Limdesk. Korzystam z niego już rok i jest najlepszy.Wcześniej używałem Fresha ale był zbyt skomplikowany.Sam musiałem się doszkalać-potem szkolić pracowników.Bez sensu zabawa. Wersja bezpłatna jest na dwie skrzynki.
Ale pakiet kosztuje lekko ponad 40 złotych więc tragedii nie ma. Mnie osobiście uwiedli aplikacją na telefon. Często nie ma mnie w biurze a dzięki temu mogę sprawdzić co dzieje się w firmie.
Offline
Dla małej firmy, której liczba użytkowników systemu nie przekracza 10 osób zdecydowanie wybrałbym rozwiązanie online. Rozwiązanie CRM Vision tworzone jest właśnie z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Aby wybrać dobry CRM trzeba najpierw zastanowić się czego oczekuję od systemu? Jakie obszary działania ma obejmować? Jakie zadania chcę objąć systemem. Początkową barierą dla firm są koszty. W przypadku CRM Vision wybieramy funkcjonalności potrzebne do obsługi bieżącej na podstawie modułów. To pozwala na ograniczenie kosztów do minimum.
Offline
Nasza firma zatrudnia 3 osoby, jaki CRM wybrać? Myślimy nad jakimś onlineowym rozwiązaniem.
Krystek,
dobrej decyzji nie podejmiesz licząc na krótkie porady na forach, chyba że na wskazówki w rodzaju - "tego w życiu nie", "jestem zachwycony", "polecam mój system, który adresuje Pana potrzeby..." :)
W podjęciu decyzji może pomóc trochę przyglądnie się wersjom demo różnych programów, ale tak na prawdę, to sam (sami) w firmie musicie określić wasze:
- ogólne priorytety biznesowe (w tym określić co te zmiany mają wam przynieść i czy da się to zmierzyć),
- funkcje bez których nie wyobrażacie sobie systemu,
- procesy, które system ma obsługiwać (a jeśli są opisane, to przyjrzyjcie się im, żeby nie zdigitalizować jakiegoś nieefektywnego modelu pracy, który już dawno nie działa).
Potem wróćcie do wybranych vendorów (dostawców) i poproście, żeby odnieśli się do tych założeń, pokazali konkretnie jak u nich obsługiwane są te wybrane procesy, jak rozwiązano działanie danej funkcji. Jeśli będzie chcieli customizować system będzie wiadomo komu bliżej do waszego ideału, jeśli chcecie rozwiązanie z pudełka to dowiecie się do jakiego systemu będziecie się musieli najmniej dostosowywać.
Tyle w telegraficznym skrócie.
PS Polecam - choćby poglądowo, abyś zajrzał sobie do SUGARCRM.
dr Bartosz Deszczyński, CRM
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Offline
Pod kątem małej firmy mogę polecić system CRM Vision. Jest łatwy w obsłudze, ma integrację z pocztą (pluginy do Outlooka i Thunderbirda) i wersję mobilną. CRM online to jak najbardziej dobry pomysł - dostęp do informacji jest z każdego miejsca i z dowolnego urządzenia (laptop, telefon, tablet).
pozdrawiam
Michał
Offline
W zależności od potrzeb polecam bs4. Dla małych, mniej wymagających firm bs4 smart, dla firm z rozbudowaną specyfikacją potrzeb- bs4 ultra. System bardzo elastyczny w stosunku do potrzeb. Dostępny w chmurze, jak i zainstalowany na firmowym serwerze. Przed zakupem możliwość przetestowania w praktyce 30-dniowej wersji trialowej.
Najlepiej kontaktować się przez formularz www.bs4.pl lub telefonicznie :)
Offline
Nie warto brać rozbudowanych kombajnów do wszystkiego, bo połowy funkcjonalności nawet się nie wykorzysta - a jedynie będą wprowadzały one chaos. Prosty i intuicyjny - z możliwością pracy dla wielu użytkowników, z różnymi stopniami uprawnień, superadministrator, administrator i użytkownicy. Takich systemów CRM obecnie jest sporo na rynku. Najlepiej szukać takich działających w oparciu o architekturę klient serwer. Tutaj znalazłem ciekawy artykuł: https://minicrm.pl/blog/jaki-crm-online-2016/ na temat tego czym kierować się wybierając CRM w 2016 roku. Warto czerpać z doświadczeń innych użytkowników.
Offline
Jeśli mała firma, to z pewnością liczą się dla Ciebie koszty. Dlatego sugeruję oprogramowanie typu open source. Są one darmowe i po małych pracach programistycznych można je dopasować do indywidualnych potrzeb i profilu działalności. Sugeruję spojrzeć i przetestować Vtigera, choć bardzo fajnym i podobnym rozwiązaniem jest również nasz polski YetiForce.
Offline
Nie ma większego sensu inwestować w CRM jeśli charakterystyka twojego biznesu nie wiąże się z posiadaniem dużej bazy klientów, koniecznością zautomatyzowanego procesu sprzedaży i dużą sprzedażą, to bez sensu abyś inwestował w CRMy bo prawdopodobnie wystarczy ci zwykły excel. Przynajmniej nie będziesz musiał się uczyć obsługi.
Kwestia robi się bardziej skomplikowana gdy jednak firma się szybko rozwija i nie chcesz przez zamieszanie w firmie stracić klientów. Może poczytaj sobie ten artykuł http://instream.io/pl/crm-online-czym-k … y-wyborze/. Ewentualnie poszukaj innych artykułów w Google.
Offline
Jeśli ktoś by dalej potrzebował, to polecam wypróbować system CRM TradeAssistant (https://tradeassistant.pl/). Na stronie jest wersja demo, a oprogramowanie samo w sobie nie jest drogie. Polecam!
Offline
Strony: Poprzednia 1 2 3 4 Następna