CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

CRM - Jaki wybrać dla małej firmy (TELEKOMUNIKACJA)

#1 2016-03-14 15:31:28

simexpert
Użytkownik
Data rejestracji: 2016-03-14
Liczba postów: 1

CRM - Jaki wybrać dla małej firmy (TELEKOMUNIKACJA)

Cześć... Szukam jakiegoś CRMu i nie wiem co i gdzie :)
Wklejam poniżej treść wiadomości którą wysyłałem do kilku firm i niedostałem odpowiedzi. Może ktoś z Was coś poradzi ;)

Jesteśmy partnerem pewnej sieci komórkowej.

Potrzebujemy CRMa by:
    A. mieć dostęp do bazy klientów sieci.
    B. Raportować pracę handlowca, zespołu.
    C. Zlecać zadania do wykonania (handlowiec zleca przygotowanie dokumentacji nowej umowy - po za CRM) + możliwość sprawdzania czy i na jakim etapie jest realizacja umowy


A.     Baza zmienia się co jakiś czas. Dostajemy plik excela. 2 arkusze. (Każdy pracownik dostaje swoją bazę)
    1. To spis klientów (NIP / Nazwa Firmy / Rodzaj usług / Adres siedziby i/lub montażu kontraktu / informacja czy są jakieś kontrakty         do utrzymania.
    2. To ogólnie spis kontraktów dla poszczególnych firm (czyli dla jednego NIPu może być nawet kilkanaście kontraktów (umów,         numerów, usług) Do tego informacja kiedy kończy się umowa i jaki jest średni rachunek kontraktu.

Potrzebujemy mieć możliwość zaimportowania takiej bazy, i sortowania jej po nipach lub datach utrzymania, ustalania regionu (miasto, ulica) rodzaju usług.

    Na podstawie spreparowanej bazy w CRM, handlowiec kontaktuje się z klientem. (nr kontaktowy, pozyskuje albo samodzielnie, albo korzystając z systemu operatora.

B.    Ważne jest by handlowiec mógł raportować pracę nad danym NIPem (klientem): Termin, notatki, Przypomnienia.

    Na podstawie tych wpisów ma generować się raport dzienny, miesięczny (np ile klientów obdzwonił, jakie są ustalenia / rokowania)

    Jak wyżej pisałem generują się raporty dzienne/miesięczne dla pracownika. Ale też potrzebujemy raportów całościowych (wszyscy handlowcy)


C.    OPCJA. Jeśli handlowiec coś sprzedał lub utrzymał: generuje zadanie dla pracownika zajmującego się przygotowaniem umów. Do pracownika ma dojść informacja że ma przygotować umowę (dla kogo, jaka, warunki oferty itp). Obie strony mają widzieć na jakim etapie jest przygotowywana umowa (ręcznie wprowadzane statusy)
   

    W firmie na tą chwilę jest 4 handlowców plus człowiek od tworzenia dokumentacji. Docelowo 10 osób - w nie ustalonym terminie.

Pozdrawiam, Darek

Offline

#2 2016-03-15 15:06:29

Microsoft Me Polska
Użytkownik
Data rejestracji: 2015-10-12
Liczba postów: 2

Odp: CRM - Jaki wybrać dla małej firmy (TELEKOMUNIKACJA)

Simexpert, polecamy oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM, który daje możliwość zarządzania bazą danych klientów, ale nie tylko. Umożliwia również obsługę klienta przez portale społecznościowe oraz zarządzanie zasobami marketingowymi. Otrzymasz pełną analizę sprzedażową i marketingową. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie https://www.microsoft.com/pl-pl/dynamics/CRM.aspx.

Offline

#3 2016-03-17 14:43:56

Trade Assistant
Użytkownik
Data rejestracji: 2016-03-17
Liczba postów: 1

Odp: CRM - Jaki wybrać dla małej firmy (TELEKOMUNIKACJA)

Dariuszu, odezwij się do mnie priv na d.martyniec@infiniteprogress.pl - poradzimy coś :)

Offline

#4 2016-09-13 12:36:40

anula12222
Użytkownik
Data rejestracji: 2016-09-13
Liczba postów: 10

Odp: CRM - Jaki wybrać dla małej firmy (TELEKOMUNIKACJA)

Wszystkie przedstawione powyżej wymagania spełnia nasz system YetiForce.

Nasza strona: https://yetiforce.com/pl/
Przetestuj ostatnią stabilną wersję: https://gitstable.yetiforce.com/
Najnowsza wersja rozwojowa/developerska: https://gitdeveloper.yetiforce.com/
Pobierz i używaj bezpłatnie: https://github.com/YetiForceCompany/Yet … M/releases

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.