CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

Korzyści z wdrożenia CRM

#16 2016-09-13 12:56:50

anula12222
Użytkownik
Data rejestracji: 2016-09-13
Liczba postów: 10

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Wymienię kilka przykładów jakie można osiągnąć wdrażając system YetiForce np.:

- Wzrost sprzedaży.    
- Zwielokrotnienie marży transakcji.    
- Ograniczenie kosztów sprzedaży.    
- Zwiększony przychód w przeliczeniu na klienta.    
- Progres wizerunku firmy na rynku.
- Pozyskiwanie nowych klientów.    
- Utworzenie bazy wiedzy.

Korzyści biznesowe:
- Stworzenie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami.
- Wzrost poziomu świadczonych usług.   
- Stały dostęp do aktualnych informacji o klientach.
- Efektywniejsze prognozowanie sprzedaży.
- Spadek kosztów.
- Gwarancja bezpiecznej bazy klientów.
- Szybsze podejmowanie kluczowych decyzji o charakterze strategicznym.
- Monitorowanie oraz ewidencjonowanie procesów sprzedażowych.         
- Wzrost dochodowości firmy.


Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji zapraszam: https://yetiforce.com/pl/

Offline

#17 2016-10-19 15:54:26

Calypso841
Użytkownik
Data rejestracji: 2016-10-14
Liczba postów: 3

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Przede wszystkim CRM to lepsza organizacja i wprowadzenie porządku tam, gdzie być może do tej pory panował bałagan. Dziś wdrażanie wszelkich informatycznych rozwiązań w firmie ma służyć przede wszystkim temu, aby upraszczać realizację zadań i je porządkować. CRM to jeszcze jeden sposób na zastąpienie tradycyjnego obiegu informacji cyfrowym, a trudno znaleźć dziś przedsiębiorstwo, w którym to nie byłoby zasadne. Ważne jeszcze, żeby taki program był realnie dostosowany do potrzeb konkretnej firmy, bo wziąć pierwszy lepszy z brzegu to żadna sztuka.

Offline

#18 2017-07-27 12:40:58

mianima
Użytkownik
Data rejestracji: 2017-07-26
Liczba postów: 2

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Korzyści z wdrożenia systemu CRM w firmie są olbrzymie - poprawa organizacji, lepsze planowanie, porządek w wielu działach, nawet obniżenie kosztów - więcej informacji równa się lepsze decyzje. Jedyny szkopuł jaki tkwi we wdrożeniu CRM to firma która je przeprowadzi i sam proces, który potrafi być bardzo czasochłonny. Na rynku jest wiele firm oferujących gotowe rozwiązania - jednak ich największym minusem jest brak optymalizacji i niedopasowanie do naszej firmy. Przewaga dedykowanego oprogramowania jest ogromna, a możliwość rozbudowy i  wsparcie techniczne to moim zdaniem decydujący czynnik. W kwestii dedykowanych rozwiązań dla firm mogę polecić tylko Interfeo - www.interfeo.com . Doświadczeni specjaliści z setkami wdrożeń na koncie - i to nie tylko w Polsce ale i za granicą,a prócz tego doradztwo i wsparcie techniczne.

Offline

#19 2018-01-22 13:22:49

support.pl
Użytkownik
Data rejestracji: 2018-01-22
Liczba postów: 6

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Szanowni Państwo
Firma Support.pl dostarcza popularny w Europie Środkowo – Wschodniej system CRM, Bitrix24. Specjalizujemy się we wdrażaniu naszego systemu w polskiej wersji językowej. Jesteśmy jednocześnie złotym partnerem kompanii 1C Bitrix – producentem powyższego systemu. Korzyści wynikające z wdrożenia Bitrix24 w Państwa firmie byłyby zatem następujące:
- oszczędność czasu poświęcanego na korzystanie z różnych kanałów komunikacyjnych (poczta  elektroniczna, telefon, różnego rodzaju czaty online) – wszystkie one mogą zostać zastąpione przez Bitrix24. System oferuje Państwu możliwość komunikacji i pracy w ramach jednego portalu;
- integracja systemu z pocztą elektroniczną i portalami społecznościowymi – dane każdego, potencjalnego klienta, który zwróci się do Państwa za pośrednictwem tych kanałów komunikacji, będą automatycznie zachowywane w Bitrix24. Tak samo jest w przypadku formularza kontaktowego na stronie internetowej – może on (tak, jak i cała strona firmy) zostać zintegrowana z Bitrix24. Ponadto system daje możliwość podłączenia otwartych kanałów (np: czat online na stronie internetowej), których ilość zależna będzie od wybranej przez Państwa taryfy;
- integracja z programem księgowym, możliwość wystawiania faktur oraz raportowania i monitorowania efektywności pracowników.
Mogą Państwo skorzystać z bezpłatnej wersji systemu Bitrix24 (pakiet Free). Jeżeli chodzi o jego wdrożenie i odpowiednią konfigurację, oferujemy Państwu tego rodzaju usługi. Posiadamy w tym zakresie wieloletnie doświadczenie. Zaufała nam duża ilość firm, co poskutkowało dużą ilością wdrożeń.
W przypadku pytań mogą Państwo skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48221221951, za pośrednictwem maila, pod adresem: info@support.pl, lub wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej: http://support.pl/. Są tam także potrzebne informacje na temat funkcjonowania systemu.

Gwarantujemy, że nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania dotyczące Bitrix24 w ciągu 24 godzin.

Z poważaniem.
Zespół Support.pl

Ostatnio edytowany przez support.pl (2018-01-22 13:34:02)

Offline

#20 2018-01-23 01:42:21

nerul
Użytkownik
Data rejestracji: 2018-01-23
Liczba postów: 6

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

I ja się zgadzam, że CRM to dobre rozwiązanie, również w niewielkich firmach. U nas sprawdził się https://csmart.pl, warto wypróbować (14 dni za darmo), testowaliśmy kilka, polecano nam stworzenie na zamówienie. Zmianę odczuwamy przede wszystkim w porządku pracy i ułatwionej komunikacji z klientami.

Offline

#21 2018-08-22 11:29:45

Adam Krawiecki
Użytkownik
Data rejestracji: 2018-08-22
Liczba postów: 1

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Od 10 lat pracuję w branży okiennej. Po 7 latach pracy u kogoś postanowiłem otworzyć własną firmę o podobnym charakterze. I tak od 3 lat prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Od roku firma zaczęła się w dynamiczny sposób rozwijać i zaczęło mi brakować jednego ale konkretnego programu, który zastąpiłby mi korzystanie z 5 innych w sytuacji kiedy chcę np. zrobić ofertę czy wystawić fakturę. Pamiętałem, że w firmie, w której pracowałem też był wdrożony system CRM jednak wydawało mi się, że jest to za drogie rozwiązanie dla firmy, która dopiero zaczyna się rozwijać. Po przeanalizowaniu różnych cen i pakietów zdałem sobie sprawę, że nie jest to drogie rozwiązanie. Zrobiłem dokładny research i znalazłem idealne rozwiązanie dla mojej firmy. Skorzystałem z pakietu za jedyne 59 złotych miesięcznie i jak na razie jestem zachwycony.

Offline

#22 2018-10-09 22:36:00

Rokos
Użytkownik
Data rejestracji: 2018-10-09
Liczba postów: 7

Odp: Korzyści z wdrożenia CRM

Adam, a z jakiego systemu skorzystałeś? My mamy CSMART i jest świetny, cena też przystępna, chociaż obawialiśmy się, że koszty będą duże. Wbrew pozorom warto mieć CRM już od początku, jeszcze zanim tak naprawdę zaczyna się budować bazę klientów, później jest znacznie łatwiej i nie trzeba wprowadzać setek rekordów.

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.