CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

Jaki CRM wybrać do zarządzania sprawami klientów

#1 2018-10-29 10:16:22

EExpert
Użytkownik
Data rejestracji: 2018-10-29
Liczba postów: 1

Jaki CRM wybrać do zarządzania sprawami klientów

Witam serdecznie, zwracam się z prośbą o pomoc w znalezieniu odpowiedniego programu CRM im dłużej czytam fora i opisy programów tym ciężej mi coś dopasować.
Firma, w której ma być wdrożony to jednoosobowa działalność zajmująca się prowadzeniem spraw w imieniu klienta. Większość spraw dotyczy różnych klientów, nieliczne dotyczą tej samej osoby. Chciałbym mieć możliwość zachowania danych klienta oraz informacji, jakie sprawy dotyczyły tej osoby a najlepiej możliwość dopisania np.: w aktach sprawy: umowa, skan dokumentów itp.
Sprawy mają różne statusy (np. W toku, Oczekuje, Zakończone) – tu chciałbym, żeby była możliwość wyboru jaką grupę chcę przeglądać oraz możliwość zmiany statusu i zapis historii zmian.
Do czynności wykonywanych w danej sprawie chciałbym mieć możliwość wpisania terminu np. Czynność wykonana: przesłano plik, data:22-22-2002, Kolejny etap: ….. data …… Tu również przydałoby się auto uzupełnianie wpisanych już raz czynności w polu: Czynność wykonana, Kolejny etap.

Głównym założeniem przy znalezieniu programu jest zarządzanie sprawami a dodatkowym baza klientów, których sprawy dotyczą.
Podstawowe rzeczy to min. Lp, Numer sprawy, Data sprawy, Czego dotyczy sprawa, Dane osobowe i kontaktowe, etap, status.

W przyszłości nie wykluczone jest przyjęcie kogoś do pomocy więc również możliwość zarządzania zadaniami i podglądu dla możliwego pracownika byłoby mile widziane.
Mam nadzieję, że udało mi się  dość zrozumiale opisać wymagania i pomoże to w dopasowaniu odpowiedniego programu.

Z góry dziękuję za pomoc, mam jednak prośbę o niewpisywanie reklam swoich programów bez przeczytania powyższych informacji i sprawdzenia, czy program się sprawdzi.

Pozdrawiam
Jarosław Ziajka

Offline

#2 2019-05-22 10:11:50

comoveo
Użytkownik
Data rejestracji: 2019-05-22
Liczba postów: 4

Odp: Jaki CRM wybrać do zarządzania sprawami klientów

Witam,

zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego polskiego CRM'a online https://www.comoveo.com

Wszystkie funkcje są ze sobą ściśle zintegrowane:
* Bazy klientów
* Zadania
* Komunikator firmowy
* Ofertowanie
* Realizacja zleceń
* Fakturowania
* Masowa wysyłka e-mailingu
* Połączenie aplikacji z telefonią VoIP
* Wewnętrzny klient poczty e-mail
* Powiadomienia SMS oraz Push

Zapraszam do zapoznania się z całą ofertą: https://www.comoveo.com

Pozdrawiam
Support ComoveoCRM

Offline

#3 2019-06-06 14:38:10

Daniel_M
Użytkownik
Data rejestracji: 2019-06-06
Liczba postów: 8

Odp: Jaki CRM wybrać do zarządzania sprawami klientów

My w swojej firmie używamy CRM'a od https://firmao.pl/demo można testować za darmo, daj znać jak sie w nim odnajdujesz.

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.