CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacji i ubezpieczeń

#1 2015-02-06 01:03:33

rroberto
Użytkownik
Data rejestracji: 2015-02-06
Liczba postów: 1

CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacji i ubezpieczeń

Witajcie,

Rozglądam się ostatnio bardzo intensywnie za systemem który będzie ułatwiał mi pracę, pozwalał na zarządzanie kontaktami z klientami oraz nadzorowanie kończących się umów zawartych za moim pośrednictwem.

Szperając w sieci natknąłem się na takowe produkty:

aneks24
Idealny do pracy wyłącznie z branżą telekomunikacyjną. Zapewne byłby pierwszym trafionym wyborem gdyby nie to że procedury zabraniają przechowywania danych klientów na zewnętrznych serwerach...

Agentubezpieczniowy
Program świetny ale wyłącznie dla agentów ubezpieczeniowych.

Bergsystem
Jestem pełen podziwu dla tego systemu, jeszcze nie miałem okazji przetestować.

Zatem stąd mój post, czy ktoś z szanownych użytkowników może natknął się na program spełniający kilka funkcjonalności łączących 3 wymienione wcześniej:
- zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
- zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe) - tutaj głównym kryterium jest przypomnienie o kontakcie przed zakończeniem umowy, czy też automatyczne powiadomienie o racie za ubezpieczenie SMSem.
- integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
- program z bazą lokalną (SQL)
- ewentualnie możliwość podłączania dokumentów, zdjęć pod daną umowę
- możliwość exportu i importu z .xls, .csv

Nie wiem gdzie szukać gdyż systemy CRMu przeważnie mają odniesienie do sprzedaży, analizy sprzedaży.

Offline

#2 2015-07-31 10:17:58

MartynaBroda
Użytkownik
Lokalizacja: Gdańsk
Data rejestracji: 2015-06-29
Liczba postów: 2

Odp: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacji i ubezpieczeń

Nie wiem, czy znalazł Pan już odpowiedni dla Pana system CRM (bo od lutego trochę czasu minęło.. :)), ale jeżeli nie, to zachęcam do przetestowania JellyCRM

Z  tych potrzeb, o których Pan pisał:
- Prosty system CRM z możliwością dodania kontaktu, firmy, aktualizowania relacji, dodania notatki itp.
- Z możliwością dodawania zadań, które będą stanowić jednocześnie przypomnienie o kończących się umowach i ratach kredytu (np. umowa kończy się 15.08, to na 1.08 ustawiamy zadanie, że należy ponownie odezwać się do klienta. Zadanie pokazuje się w kalendarzu oraz na głównej stronie systemu w "liście zadań"
- Możliwość zintegrowania swojej poczty e-mail (z jednoczesnym wyświetlaniem w karcie kontaktu historii e-maili)
- Można załączyć do każdego bytu (firmy, interesu, kontaktu) dokumenty, dowolną ich ilość (nie ma ograniczeń dot. pojemności).
- Można eksportować i importować dane w formacie CSV/Excel

Za ok. miesiąc dodajemy nowy moduł dzwonienia z poziomu systemu z możliwością natychmiastowego dodania notatki oraz zadania.

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.