CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

Integracja SugarCRM z centralką telefoniczną

#1 2015-10-29 10:26:39

emagnuski
Użytkownik
Data rejestracji: 2015-10-29
Liczba postów: 1

Integracja SugarCRM z centralką telefoniczną

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w systemie SugarCRM i jego integracji z centralkami telefonicznymi Panasonica. Chodzi o wdrożenie rozwiązania, które zapewniałoby logowanie rozmów z centralki oraz możliwość dzwonienia poprzez kliknięcie na numer w CRMie. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt na adres e.magnuski@ikaria.pl z podaniem numeru telefonu. Preferowanym oprogramowaniem jest All-In-One CTI, jednak jesteśmy otwarci na inne rozwiązania.

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.