CRM Forum - opinie o systemach zarządzania relacjami z klientami.

Największe i najstarsze forum o tematyce CRM w Polsce.
Opinie na temat różnych systemów CRM i nie tylko.

Spotkanie- wsparcie i efektywność sprzedaży oraz relacji z klientem

#1 2015-11-30 16:06:38

PIRB Instytut
Użytkownik
Data rejestracji: 2015-11-30
Liczba postów: 1

Spotkanie- wsparcie i efektywność sprzedaży oraz relacji z klientem

Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą najlepsi eksperci w branży podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM", która odbędzie się już 2 grudnia w Warszawie.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
-Przedstawicieli Zarządu
-Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: - Marketingu - Sprzedaży - Handlowego - IT - BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Łukasz Taranta, Head of Marketing & Sales w eVolpe Consulting Group
"Najlepszy CRM to taki, którego chce się używać". Jak SugarCRM radzi sobie z niechęcią użytkowników końcowych do systemów CRM?

- Joanna Lisiecka-Pytlakowska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Comtrust
"Dane telekomunikacyjne to skarbnica wiedzy o klientach. Mając je pod kontrolą i odnotowane w CRM zwiększasz konkurencyjność firmy."

- Tomasz Goliński, Call Center Online Sp. z o.o.
"Automatyzacja procesów telemarketingowych z wykorzystaniem systemu call center"

- Tomasz Szulkowski, Mobile Strategy Director, MoBehave
"Lead Generation czyli jak pozyskiwać z obszaru mobile leady sprzedażowe do CRM"

- Mikołaj Winkiel, Brand24
"SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?"

- Piotr Pysiak, Dyrektor Programowy – Marketing i Sprzedaż, IBD Business School
"Ekonomia behawioralna, czyli jak podpowiadać Klientom?"

- Patryk Dykas, Associate, LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
"Przetwarzanie danych osobowych klientów w celach marketingowych"

- Bartłomiej Juszczyk, Dyrektor zarządzający, Agencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb
"Obsługa Klienta wewnętrznego za pośrednictwem m.in. social mediów. Case study marki Motorola."
(Obsługa klienta wewnętrznego dla niektórzy firm jest ważniejsza niż CRM. Na przykładzie case study działań firmy Motorola zostanie wskazanego i jak, żeby zadbać o obecnych, przyszłych i potencjalnych pracowników firmy.)

Strona konferencji: http://multiexpo.pl/crm-2

Ostatnio edytowany przez PIRB Instytut (2015-11-30 16:07:47)

Offline

Aby dodać odpowiedź do tego wątku zarejestruj się lub zaloguj.